Saturday 28 January 2012

it's payback time.!

oke. ak xde la jahat sgt mcm title ak kt atas nie...
saje..ak da lama xbukak blog nie..so, rasa mcm nk ckp sesuatu je....
so..mcm nie la kan..td ak pg blog kwn ak sorg nie...kwn ak yg comei..kyn yahya nama tuannya..
dia ckp ak pelik..huhu..pe yg pelik ak pun xtao..xpela, nanti ak tnya dia face to face....get ready my dear friend..
oke..dia tulis sumthing about semester 1 in uitm dungun...
well to say the truth, yeah, saya mmg bdak 2nd intake..
masa xdpt pape utk 1st intake, mmg sedyh gila nk mampos..rasa mcm xmo idop da..rasa mcm useless..
skali ada x-classmate ak dulu pun xdpt..dia ckp kt ak , jum sama2 wat rayuan..ak pun buat la..
hurm..mcm2 la kt fikiran ak time tu...mcm ne ak nk face the fact that i was rejected during 1st intake..xpe, dr situ ak blaja, muhasabah kan diri..i'm not a perfect person...slps beberapa hari, minggu...ak dpt keputusan rayuan...MASYA-ALLAH.! KOS APA NIE.????!!! tu je la yg ak mampu gambarkn...ak pun bg la tao kt kwn2 mtrk ak dulu...smua tnya, "ina, kos pe tu.? "...ak lg la xtao...smua kwn2 ak kt uitm shah alam, da ckp "ina, welcome to shah alam"..skali ak gi survey, tgk2 kt DUNGUN, TERENGGANU.!! mak aih..!! xpela, mungkin da tercatat oleh Allah..kt situ rezeki belajar ak...ak pun pg la...da la bwu beyk dari demam [ almost dengue ]...bdan masih lemah longlai time tu...hurm, xpela, ak pun beranikan diri pg daftar smua..lama2 ak da bley adapt kt sana..
1st time masok kelas..pergh.! AKU MASUK LAMBAT..!!!!! hahaahhahaahah...:"assalamualaikum. sorry miss, saya student baru"..haha...OMG.! MALU SANGAT2.!! xpe2...
lama2...setelah nk hampir satu sem ak dok situ..mcm2 kejadian berlaku..gembira,sedyh, smua ak da lalui..
AKU SANGAT SAYANG KT KAWAN2 AKU..SAHABAT2 AKU..semua la..
first and far most...thanks SRINURUL ASHIKEN BT YAHYA sbb sudi jadi kwn yg ak paling rapat kt uitm dungun nie... love u buddie.!! 2nd person TASYA JUSOH, my ex-rumate..thanks jugak kt tasya and geng2 tasya sbb sudi layan karenah ina..hehe..3,4,5 dan seterusnya...IKHWAN YASIN, WAN AKMAL, RADZ, ASHER, SARA etc.....thanks sbb kwn ngn ak..ak  nie ske wat kwn..hehe...maybe korg nmpk ak mcm garang, bengis, sombong etc..tp itu hanya luaran..ak ske berkwn...thanks korg..!!!
lao apa2 terjadi kt ak, ak harap korg terima dgn seadanya..and pasal kesihatan ak..ak malas da nk amek tao..lao ak mmg sakit, xpe, ak redha..sbb ak mmg ada mcm2 pnyakit...migrain.? gastrik.? sempot.? sakit dada.? batu karang/buah pinggang.?...........xpe..just doakan ak sihat walafiat pun da cukup memadai...
lao ada jodoh and rezeki, kita jumpe ag....
assalamualaikum

2 comments:

gempaksher said...

huhu. aku pun x dpt 1st intake. tapi sbnarnye lebih teruk dari ko. result aku UPU tak nilai lgsung pun. sebab pointer aku xde dlm sistem upu.

nurina gukir said...

la...nk wt mcm ne...mgkin rezeki kita kt business computing..haha...ak terima seadanya