Friday 4 November 2011

dilemma

aaarghhh!!
lao nk gi..pg jela..
ak nie siapa nk halang ean..
lao mmg da rezeki ko kt sana..
xpe..ak akan belajar menerima seadanya..
ak faham..ko mmg minat akaun..
mcm ak..ak mmg minat sains [ biology ] n TESL..
tp nk wat mcm ne..
da mmg rezeki ak tercampak kt kos nie..
ak pun terima je la..drpd ak xdpt..
ak nak nages..
mcm xde guna dah..penat ak nages..
tp ak tao..n ak egt kata2 kwn ak..
" if you do care and love her, just let her go..
cause you do know what's the best for her.
just pray the best for her. kalau ada rezki, korg 
berjumpe lagi. lao xde, xpe. dia pernah menjadi 
sesuatu yg bahagia dlm hidup kau. sabar ye ina"

again..ak rasa..mybe ak nie hanya kawan...
bkn sape2 utk mghalang dia utk pg..
cume..ak bley doakan..
doakan agar dia dpt pilih..apa yg terbaek buat
diri dia...
ak sayang kt dia..ak xmao dia kecewa..
ak sedyh..sbb
secara tetibe..kwn yg ak rapat..
tetibe nk blah..
ak xkesah..da dia mmg minat akaun..
lao itu yg terbaek..again..i'll pray for her..
bukan ak x usaha nk surow dia stay..
tp kdg2 usaha ak xkemana...
ak just harap..berharap..
sangat2 agar dia stay..
lantaklah lao sepnjang dok sini asyik gadow.
ak xkesah..sbb ak sayang gila2 kt dia..

p/s : kepada kyn yahya..saya harap anda faham..bkn sya ingin melepaskn awak, dan bkn niat sya utk menahan kehendak awak..tp sya harap..
awak juga faham saya..saya sayang awak!!!

1 comment:

kyn yahya said...

saya sayang awak ina ..
and saya tahu , saya akan stay ..
saya sekadar mencuba nasib ..
jangan risau =P